خالی نبودن عریضه:رژیم بعد از «ویار اتمی» چه هوسی دارد؟ ، از شماره ۱۴۴

by عباس پهلوان

به همان سادگی که علی لاریجانی رییس مجلس منتخب رهبر به محمود احمدی نژاد در محوطه مجلس گفت: «هِری و تِری» و «به سلامت» ! و بیرونش انداخت: «رهبر معظم»نیز با لحنی که در گوشمالی آنها چیزی از همان لحن کم نداشت گفت: «فعلاً نصیحت می کنم»! و اصل کلام این که یکی غلط کرد که وزیری را استیضاح کرده و دیگری بیجا نموده که خلاف قانون و شرع عمل نموده است!

واقع این که از اول حکومت اسلامی هم مجلس از این کارهای بیجا مرتکب شد و هم رییس جمهورهای رژیم خلاف رژیک و شرع عمل کرده اند و آب از آب تکان نخورده است!

فوت و فن آقای خامنه ای در واقع همان ضرب المثل معروف است که در اینگونه اختلافات کاری بکن بهر ثواب نه سیخ بسوزه نه کباب! با این جناح مدارا با آن جناح رفاقت! تا این دو سه ماهه کرکری خوانی احمدی نژاد بگذرد. اما رژیمی که کارش از این ستون به آن ستون فرج است! هر لحظه در این جا به جایی در معرض متلاشی شدن هم هست.

یکی از هموطنان می گفت:این اپوزیسیون مرتب راه نشان رژیم می دهد!؟ و چندبار تلفن زده که به رژیم راه نشان ندهیم!

می گفت: کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!

رژیمی که چندین و چندتا چشم و چار بینا دارد و همچنین از مرشدی روسیه  و چین و کره شمالی هم سهم می برد - نصیحت غربی ها را هم به جان می پذیرد - ما چه راهی بهش نشان بدهیم که آخرین راه را نماینده دولت علیاحضرت ملکه جلوی پایشان قرار می دهد و تا ازچنبره تمام غلط هایی که مرتکب شده اند و لغزش ها و دهن کجی هایی که کرده اند، نجات پیدا کنند. و 34 سال است از هر مشکلی برای رژیم بیسواد، عقب افتاده اشان خمینی / خامنه ای روی داده و دامچاله ها که در آن بیفتد و ببیند سزای خویش! در رفته و حالا هم انگار این فِرنی «تحریم» به مزاج اشان ساخته و چیزی مثل همان «کاچی» می ماند که بعد از زایمان به زائوها می دهند!

«زائویی» که تا به حال «ویار» اتمی داشته و باید دید بعد از این «ویار» دیگر چه چیزی هوس می کند تا برایش تهیه کنند.

 

فرزند بیشتر، بدبختی بیشتر!

 

«خمینی» طرح «بچه کمتر زندگی بهتر» را طاغوتی خواند! و از آن بالاتر فضولی در کار خدا! دخالت بی شرمانه «ساواک» در کارهای خصوصی و زندگی مردم خواند! با این ادعا که شاه «حتی به اتاق خواب مردم هم کار داشت!

نامبرده دستور لغو جلوگیری از بچه دار شدن را داد و جمع آوری تمام پیشگیری ها قرص و وسایل مربوط به تولید مثل و دستور داد مردم هرچه دلشان می خواهد مثل خشت بچه بزنند! آبستن شوند و بزایند و بزرگ کنند که هرکه دندان دهد نان دهد!  حالا نگو که خمینی به فکر «لشگر کشی و دشمن کشی و کشور گشایی» بود و این «سربازان اسلام» را برای سال های آینده احتیاج داشت که گوشت جلوی لوله توپ کند که کرد و ناگهان بیش از یک میلیون از جوانان را در جنگ تلف کرد و از این طرف وارث او جمعیت 30 میلیونی ایرانی را رساندند به هفتاد و چند هزار نفر گوینده «الله اکبر» و دیدیم که در این سال ها چگونه خانواده ها در شش و بش سیرکردن شکم فرزندان و رخت و لباس آنها، وزارتخانه مربوطه در جادادن آنها در کلاس ها مانده اند و یک رقم بچه های خیابانی به سایر مشاغل خودجوش حکومت اسلامی اضافه شده است!

متأسفانه حالا دوباره به فکر«افزایش جمعیت» افتاده اند و یکی دو تا فرزند را کافی نمی دانند و هر خانواده می تواند شش، هفت بچه داشته باشد –علاوه بر این که گرفتن چهار زن هم از واجبات است و هر زن خود می تواند در «لشکر اسلام سازی» نقش موثری داشته باشد!؟

حالا فکرش را بکنید که مردم ما در آینده با چه بدبختی بزرگی روبرو خواهند شد و چه مصیبتی را به توصیه غلط و فریبنده، زعمای اسلامی متحمل می شوند. نه این که حالا کم مشکل برای مردم آفریده اند؟! کم دردسر برایشان ساخته اند!؟ کم آنان را از زندگی راحت انداخته اند!؟ که حالا با تشویق به «افزایش تعداد فرزندان» می خواهند به قول معروف زنگوله پای تابوت رژیم را زیاد کنند و زنان کارمند و معلم در استخدام دولت هم از این پس 9 ماه مرخصی با حقوق دارند و بعد هم این که باید خانه بمانند و بچه داری کنند تا آخوندها از شر آنها در ادارات آسوده شوند! 

 

Comments

Leave a Comment

Archived_issue
مشترک شوید  $1.70 تک شماره 
sam ebrahimi